Site pictogram Roermond Parochie Cluster

Afscheid lector Harry Helwegen

Parochiefederatie Roermond & Herten - Irene Wilms

Zondag 29 september, aan het einde van de H. Mis in de kathedraal, heeft de heer Harry Helwegen afscheid genomen als lector en collectant. Hij was gedurende 75 jaar als vrijwilliger verbonden aan diverse Roermondse kerken. Ook werd vandaag kort stilgestaan bij het afscheid van mevrouw Annemarie Feijen. Zij stopte enkele weken geleden, na 25 jaar, als lectrice. We danken de heer Helwegen en mevrouw Feijen voor hun jarenlange inzet!

Mobiele versie afsluiten